Ne-am mutat pe www.kate.ro

Ka & Te Associates
Rom�na Fran�ais English

Dezvoltare software
Portofoliu aplicatii
Portofoliu proiecte web
Logo design, identitate
Externalizare servicii IT
HR Suite
Consultanta IT

Ka&Te lucreaza impreuna cu partenerii, incepand de la crearea planului prin care se defineste scopul proiectului continuand cu implementarea solutiei alese si mergand pana dupa aceasta, masurand succesul proiectului. [ detalii... ]

 

Portofoliu site-uri web
O imagine a experientei noastre in design si programare care consideram ca ne indreptateste sa afirmam ca suntem calificati pentru oferirea celor mai bune solutii de creare si implementare a afacerilor online. [ detalii... ]
Aplicatii personalizate
In dorinta de a veni in ajutorul partenerilor nostri incercam sa oferim solutii pentru anumite nevoi proprii si distincte de la un partener la altul prin dezvoltarea de aplicatii performante, eficiente si 100% personalizate
Produse software
In dorinta de a veni in ajutorul partenerilor nostri incercam sa oferim solutii pentru anumite nevoi proprii si distincte de la un partener la altul prin dezvoltarea de aplicatii performante, eficiente si 100% personalizate.


HR Suite
HR Executive - Human Resource Management System

Human Resource Executive este un software dedicat managementului eficient al resurselor umane care vine in intampinarea nevoilor companiilor de a-si optimiza investitia in cea mai importanta resursa, cea umana, sprijinind in acelasi timp departamentul de resurse umane in vederea obtinerii unui randament ridicat.

Intelegand necesitatea urmaririi strategice a functiilor departamentelor de resurse umane, aplicatia HR Executive vizeaza o corelare eficienta a activitatii angajatilor cu restul activitatilor de business din cadrul companiei, contribuind in egala masura la succesul afacerii dumneavoastra.

HR Executive are module specializate pentru:
  • gestiunea datelor angajatilor companiei;
  • gestiunea datelor companiilor partenere si/sau furnizoare de servicii (recrutare, training);
  • gestiunea datelor in procesele de recrutare si selectie de personal;
  • dezvoltarea profesionala a angajatilor (evaluarea performantelor, participarea la diferite programe de training sau de dezvoltare a carierei);
  • gestiunea datelor in cadrul unui eventual program de outplacement, proiect ce presupune asistarea persoanelor afectate de o eventuala restrucurare a companiei in procesul de cautare si identificare a unui nou loc de munca, consilierea in cariera a acestor persoane si, eventual, indrumarea lor spre programe de reorientare profesionala;
  • HR Suite
    AsigExpert

    AsigExpert este o aplicatie dezvoltata exclusiv de catre Ka&Te si care se adreseaza brokerilor si agentilor de asigurari din Romania. Aplicatia este prezentata in doua variante "Lite" si "Pro" acoperind in felul acesta atat nevoile brokerilor medii si mari cat si pe cele ale agentilor care au un portofoliu restrans. Se poate porni de la o configuratie minima, putindu-se adauga ulterior module suplimentare; mai mult, pachetul software nu necesita modificari chiar in cazul unor schimbari esentiale ale dimensiunii si complexitatii companiei.

    Oferind o mare flexibilitate in utilizare aplicatia gestioneaza toate documentele cu regim special necesare in activitatea zilnica a unui broker. InsuranceBroker a fost dezvoltata pe baza si in respectul legislatiei actuale din Romania.

    Modulul de rapoarte ofera brokerului posibilitatea de a vedea si urmari in permanenta scadentele, comisioanele proprii si ale agentilor, incasarile efectuate, lista contractelor, etc. precum si sa extraga toate rapoartele necesare a fi prezentate societatilor de asigurare.

    HR Suite
    e-Programari

    eProgramari – este aplicatia care va permite sa gestionati clientii dvs, personalul propriu, orarul si calendarul programarilor – toate intr-un loc, din orice loc.

    eProgramari – poate fi folosit ca un software de programare intern sau poate permite clientilor dumneavoastra sa faca programari si rezervari online. Poate fi configurat pentru o singura locatie sau pentru locatii multiple. Suporta mai multi utilizatori simultan si programari in acelasi timp – nu exista greseli sau programari dublate, totul in timp real.

    Clientul isi poate face programare pe internet rapid si usor. Modul de functionare si interfata grafica a aplicatiei au fost  special create pentru a simplifica procesul de programare, pentru a urmari disponibilitatea resurselor umane precum si gestiunea clientilor. Inregistrarea programarii necesita 4 pasi care se succed in ordine logica: selectarea serviciului, selectarea angajatului si marcarea datei si orei dorite. Un avantaj deosebit il constituie modul de selectie al datei si orei dorite de catre client: clientul poate vedea in timp real datele si intervalele orare disponibile

    .

    HR Suite
    Medical Record

    Medical Record este o aplicatie, dezvoltata special pentru inregistrarea datelor medicale in format electronic, oferind utilizatorului posibilitatea de a centraliza toate informatiile privind istoricul medical intr-o baza de date electronica.

    Cele mai multe dintre informatiile unui cadru clinic se bazeaza pe inregistrarile pacientilor si a informatiilor conexe. Aplicatia ofera toate instrumentele necesare pentru acces facil la documentatia clinica, fise medicale, rezultate de laborator.

    Conceput pentru a fi un registru medical universal, cu ajutorul aplicatiei Medical Record, inlocuiti dosarele medicale pe suport de hartie, care pot fi incomplete, fragmentate, greu de citit si uneori greu de gasit.

    Se pot vizualiza prescrierile medicale, medicatia curenta, precum si modul de administrare, problemele legate de alergii si reactiile adverse la diferite medicamente. Continutul dosarului medical este eterogen, informatiile sunt adunate in timp, din diverse surse si au o importanta vitala.

    HR Suite
    eReviste

    eReviste este o aplicatie dezvoltata in Flash si care poate fi folosita foarte usor pentru crearea si managementului documentelor electronice, sau pentru constructia propriului site sau propriei publicatii (brosura, revista, etc) online.

    Modul foarte natural de a rasfoi paginile si metoda ingenioasa de prezentare vor aduce publicatiei dumneavoastra din ce in ce mai multi cititori din zona online. Cu o interfata pe deplin customizabila si cu un format prietenos, veti putea foarte usor sa va faceti cunoscuta publicatia pe web, cu costuri minime.

    Prin intermediul meniului de administrare se pot incarca cu usurinta poze cu extensia JPEG sau fisiere cu extensia SWF. De asemenea, prin din meniul de administrare se pot genera un numar practic nelimitat de capitole si subcapitole (categorii si subcategorii). Principalele Avantaje si functionalitati sunt prezentate mai jos. 1. se integreaza foarte usor in paginile html 2. se poate controla prin intermediul unui cod ActionScript 3. poate lucra cu fisiere externe prin intermediul unui panou (meniu) de administrare care foloseste XML si PHP; 4. odata setarile efectuate functioneaza pe orice rezolutie.

    CMS Content Management System
    CMS Content Management System

    KaTe Content Management System este o aplicatie web, mai exact un Sistem de Administrare a Continutului unui site web. Continutul sitului dumneavoastra poate fi usor de administrat, prin intermediul unei interfete web foarte simple, fara a fi necesare cunostinte in domeniu (programare web, baze de date, etc).

    Content Management Systems, permite utilizatorilor fara cunostinte de programare sa faca modificari in paginile unui site atat din punct de vedere al continutului cat si din punct de vedere al structurii acestuia. CMS este conceput pentru a fi integrat intr-un site nou sau in unul existent.

    In plus, spre deosebire de alte solutii, CMS-ul este eficient si din punct de vedere al costurilor pentru ca va scuteste de cheltuieli ulterioare pentru modificari ale continutului informational al site-ului dumneavoastra.

    microERP
    microERP

    Aplicatia se adreseaza micilor intreprinzatori a caror activitate presupune sustinerea unei activitati de tip micro-productie la comanda, dar care este suficient de complexa pentru a mai putea fi controlata in modul traditional - empiric.

    Principalele functionalitati sint construite pornind de la elemente esentiale caracteristice oricarei activitati de productie: comenzi de la clienti, comenzi interne, stocuri de materiale, structuri produse (cu manopera estimata), comenzi aprovizionare, consum de materiale, pontaj, facturare si livrare comenzi. Urmarind fluxuri existente in realitate, aplicatia dispune de urmatoarele functionalitati: • Gestionare parteneri (clienti sau furnizori) • Gestionare si emitere comenzi de aprovizionare (bazate pe atingerea pragului de stoc minim) • Inregistrare facturi furnizor (cu incarcare de stoc) • Gestionare catalog produse (include componenta materiale si operatii tehnologice) • Gestionare si inregistrare comenzi (regasite intern pe comenzi catre atelier) • Inregistrare operatiuni stocuri (legate de comenzile de productie) • Inregistrare pontaj (legat de comenzile de productie) • Emitere facturi client (preluate din comenzile deja inregistrate) • Emitere de rapoarte diverse (urmarire facturari comenzi si incasari, consum si profitabilitate).

    HR Suite
    LabSuite
    MicroResults - este aplicatie cu baza de date proprie pentru inregistrarea si pastrarea datelor (rezultatelor de Microbiologie) si pentru tiparirea de buletine de rezultate personalizate in functie de client. Aplicatia are propriile dictionare de antibiotice, grupe de antibiotice, etc.
    CallCenter-FTP - aplicatie in care se pot cauta rezultate ale testelor facute de pacienti. Datele se updateaza periodic si automat prin FTP din baza de date centrala. Pacientii pot fi cautati si regasiti dupa diverse criterii (nume, CNP, data nasterii, etc) si se pot da informatii la nivelul intregului buletin de rezultate cat si la nivel de test.
    OrdersDelay - aplicatie care se conecteaza la baza de date a clientului si returneaza rapoarte si informatii despre orderele intarziate/depasite cu reprezentare grafica pe zile, luni, etc.
    PrintCAS - aplicatie care vine in intampinarea medicilor CAS, pe care ii ajuta sa completeze biletele de trimitere cu informatii despre testele efectuate, fara a mai fi nevoie sa consulte baza de date sau sa scrie manual aceste informatii. Aplicatia se conecteaza la baza de date a clientului si printeaza pe biletele de trimitere informatiile necesare.
    HR Suite
    Home Wallet

    Aplicatia se adreseaza celor care doresc sa isi tina evidenta veniturilor si cheltuielilor personale intr-o maniera simpla si eficienta, beneficiind de o interfata intuitiva si usor de utilizat. Sau si mai simplu spus raspunde la intrebarea: ‘unde s-au dus banii?’.

    Principalele functionalitati sint construite pornind de la citeva elemente esentiale, proprietati ale evenimentelor cu caracter financiar din viata oricui (intrari/iesiri din data clasificate pe articole apartinind unor categorii, cu valoare si sursa ce a generat evenimentul).

    Astfel, pentru o data anume, utilizatorul inregistreaza eveniment cu eveniment, alegind categorii si respectiv articole sau definind altele noi, totul intr-un singur pas. Adaugind o valoare, o sursa si citeva observatii, utilizatorul are deja o micro baza de date pornind de la care poate genera de exemplu un grafic grupind ‘istoria’ dupa categoriile definite, grafic ce ii da posibilitatea de a vizualiza felul in care a evoluat din punct de vedere financiar intr-o anume perioada.

     

      Cautare
    Cauta
      Abonare Newsletter
    Adresa dumneavoastra de email:
    Abonare Dezabonare
      Principii
    Fiind o companie orientata spre performanta, suntem constienti ca reputatia noastra depinde de beneficiile aduse clientilor nostri, urmata de satisfactia pe care aceste beneficii o aduc. Principiile cu care operam noi sunt prezentate mai jos:
    Unicitate
    Primul nostru principiu este de a considera firma dumneavoastra unica. Intelegerea si respectarea a ceea ce este diferit despre mediul dumneavostra este cheia in a fi capabili sa va ajutam. De aceea noi investim timp in a intelege viziunea si obiectivele dumneavoastra.
    Adaptare
    Al doilea principiu este o consecinta a acestor diferente, astfel ca majoritatea uneltelor si conceptelor necesita o adaptare pentru a putea functiona efectiv in mediul dumneavoastra. Avantajul pe care il au clientii prin abordarea noastra de a croi solutii care sa se potriveasca fiecarei circumstante in parte – nu oferim solutii universal valabile.
    Alinierea
    Strategia si interventiile care sprijina schimbarea vor esua pe termen lung daca nu sunt aliniate cu celelalte elemente care caracterizeaza cultura companiei. O perspectiva completa a companiei este esentiala pentru a putea proiecta si planifica efectiv schimbarile care urmeaza.
    Sinceritate
    Nu vom prelua niciodata un proiect daca nu credem ca este adecvat pentru clienti. Nu vom prelua un proiect daca clientul nostru nu are disponibile toate resursele interne necesare.
    Transparenta
    Nu vom incerca sa vindem clientilor nostri resursele de consultanta suplimentare, peste ceea ce este intr-adevar necesar ca sa-si obtina rezultatele propuse. Vom folosi numai personal competent si cu experienta adecvata.
    Responsibilitate
    Nu vom incerca sa vindem proiecte viitoare pana, si numai daca, clientii au vazut beneficiul real al muncii noastre curente, si intr-adevar solicita activitati suplimentare.
    Confidentialitate
      Home | Administrare infrastructura | Dezvoltare software | Consultanta | Portofoliu clienti | Contact
    © 2006 Ka&Te Associates